В цьому модулі я відкрила для себе процес планування обраної
теми, а саме визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають моїй
темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я встановила навчальні
цілі та важливі поняття обраної теми, від яких було сформульовано Основні
запитання, що формують зміст проекту.
У мене з'явилась можливість попрактикуватися в формулюванні
Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання. Після дослідження
існуючих стратегій з формуючого оцінювання я склала перший варіант плану
оцінювання учнів для своєї теми, а потім створила засоби оцінювання, що
допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні
знання і вміння до початку виконання ними завдань.
Вступна вчительська презентація
Вступна вчительська презентація
Комментариев нет:
Отправить комментарий